Planar Geographic
Όσα θέλατε να μάθετε για το Planescape και ο Factol σας δεν ήθελε να ξέρετε!

Dramatis personae

Εδώ θα βρείτε τους πρωταγωνιστές αυτής της περιπέτειας. Είναι οι τυχεροί (ή άτυχοι, αναλόγως πώς θα το δει κανείς) που θα ζήσουν όλα όσα έχουν στο αρρωστημένο τους μυαλό οι οργανωτές (DMs). Θα χαρούν, θα λυπηθούν, θα νευριάσουν, θα συμφωνήσουν, θα διαφωνήσουν, θα πολεμήσουν μαζί ή χώρια, θα εξαπατηθούν και θα εξαπατήσουν. Θα γίνουν μάρτυρες θαυμάτων, θα ταξιδέψουν σε φιλικούς και εχθρικούς κόσμους, θα συναντήσουν ανθρώπους, ξωτικά, θεούς και δαίμονες. Αυτοί λοιπόν είναι οι ήρωες. Είναι….

ΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ

(κοινώς εδώ μπαίνουν οι χαρακτήρες τους οποίους υποδύονται οι παίκτες της συγκεκριμένης ιστορίας. Ο κάθε ένας από αυτούς έχει δημιουργηθει με μεράκι και αφοσίωση από τον παίκτη και έχει τις ιδιαιτερότητές, τα πάθη και τα ενδιαφέροντα του. Είναι στην ουσία ένας ακόμα άνθρωπος, απλά χωρίς υλική υπόσταση.)

5 Responses to “Dramatis personae”

  1. Σιραναϊ.

    Ο νεαρός άνδρας ισχυρίζεται ότι κατάγεται από την Αυτοκρατορία του Ρόκουγκαν και υπηρετεί τον άρχοντα του ως μέλος της κάστας των ευγενών πολεμιστών σάμουραϊ, υπερήφανος γιος της φατρίας του Γερανού και απόγονος της ευλογημένης θεάς Ντότζι και του πρωτα8λητή των θεών Κάμι, Κακίτα. Στο πλευρό του βρίσκεται ο μοναχός Άσακο Άιζεν, ο οποίος ανήκει στη φατρία του Φοίνικα και για το Σιραναϊ φαντάζει σοφός άνθρωπος και άξιος σεβασμού. Η στάση του Σιραναϊ απέναντί του είναι προστατευτική και υπεύθυνη σαν να θεωρεί φυσικό του καθήκον να φρουρεί το μοναχό από κάθε κακό, παρότι ο Άιζεν έχει ζήσει σχεδόν δέκα περισσότερους χειμώνες.

    Η συμπεριφορά του Σιραναϊ εστιάζεται στη σωστή, ειλικρινή και γενναία αντιμετώπιση κάθε κατάστασης ως δίκαια δοκιμασία της μοίρας. Σύμφωνα με τα πρώτυπα της φατρίας του Γερανού, η τελειότητα σε κάθε πράξη δεν αποτελεί φαντασίωση αλλα ιερό σκόπο. Η αναζήτηση της αλήθειας και της προσωπικής ολοκλήρωσης μέσα απο τον κώδικα τιμής μπουσιντο, κατέχει πρωτεύοντα ρόλο και καθοδηγεί το νεαρό άνδρα. Λίγους μήνες πριν ανακαλύψει τα Επίπεδα, η αλαζονεία αποτέλεσε γι’ αυτόν έναν επικίνδυνο αλλά αόρατο εχθρό. Προσπαθεί πλέον να βρει τη λεπτή γραμμή που θα του επιτρέψει να επιδιώκει την τελειότητα χωρίς να γίνει θύμα της έπαρσης που ελλοχεύει στο σχεδόν υπερφυσικό ταλέντο του. Πασχίζει να γίνει υπόδειγμα της αρετής και της αβρότητας για την οποία φημίζονται οι απόγονοι της θεάς Ντότζι και πιστεύει ακράδαντα στις διδασκαλίες του μεγαλύτερου ξιφομάχου στην ιστορία του Ρόκουγκαν, Κακίτα, οι οποίες μιλούν για τη χρήση του σπαθιού ως επέκταση του σώματους, του πνεύματος και του μυαλού και την τελική ένωση με το μυστηριώδες Κενό, την πεμπτουσία της πλάσης.

    Ο Σιραναϊ φαίνεται να έχει αφήσει πίσω του την εφηβεία σχετικα πρόσφατα. Μεσαίου αναστήματος αλλά εξαιρετικά λεπτεπίλεπτος, μόνο η θέα της γράμμωσης των μυών του και τα δύο ελαφρώς κυρτά ξίφη που περιμένουν σφιχτά δεμένα στη ζώνη του μαρτυρούν αρχικά το ρόλο του στη ζωή. Ωστόσο, εάν κάποιος κατέχει εμπειρία πάνω στους τρόπους της βίας και παρακολουθήσει τις κινήσεις του για λίγη ώρα, θα προσέξει κάτι παραπάνω: Σαν σε συνεχή, σιωπηλή διαμάχη (ή ίσως μια εύθραυστη ανακωχή), η χάρη και η φυσική άνεση του νεαρού άνδρα φαίνεται να μετριάζουν τη στωικότητα που έρχεται από μια ζωή πειθαρχίας, η οποία από τη μεριά της συγκρατεί τη συνεχή εγρήγορση του πολεμιστή.

    Το πρόσωπο του, με διακριτικά ζυγωματικά και λεπτές, καμπυλωτές γραμμές που γίνονται κοφτερές στο πιγούνι και στα αμυγδαλωτά του μάτια δεν φέρει κανένα ίχνος γενειάδας. Η στενή του μύτη καταλήγει στα λεπτά κόκκινα χείλη του. Απαθές και παγωμένο, το βλέμμα του ενισχύει την αίσθηση της άνετης αυτοπεποίθησης και ίσως της υπεροχής – όμως όχι υπεροψίας – που εκπέμπει ο νεαρός, με τα βαθυγάλανα μάτια του νεαρού άνδρα να θυμίζουν τα βάθη ενός απέραντου ωκεανού.

    Τα μακριά, ίσια μαλλιά του έχουν το χρώμα του καθαρού ασημιού. Καθώς το φως πέφτει πάνω τους αστράφτουν και μοιάζουν σαν να ζητούν να μείνει κοντά τους. Όπως το μέταλλο που θυμίζουν θεωρείται ταπεινό, έτσι και ο Σιραναϊ σπάνια τα επιδεικνύει, κρατώντας τα δεμένα σε μια παραδοσιακή κοτσίδα που ξεκινάει ψηλά, πίσω από το κεφάλι του.

    Στα ρούχα του νεαρού, που είναι τόσο εξωτικά όσο και ο ίδιος, κυριαρχούν τα χρώματα της φατρίας του, το ανοιχτο γαλάζιο και το σκούρο μπλε. Αποτελούνται από φαρδιά παντελόνια και άνετες μπλούζες, όπως επίσης και μακριά πανωφόρια που φτάνουν μέχρι τον αστράγαλο και δένουν απλά και αβίαστα με μια ζώνη στη μέση. Φέρουν όλα το οικόσημο του Γερανού στην πλάτη και αυτό της οικογένιας του στο δεξί μανίκι.

  2. Jorek (προφέρεται Τζόρεκ)

    Ο Jorek είναι ένας μυστηριώδης και μυστικοπαθής άνθρωπος. Ισχυρίζεται ότι κατάγεται από τον κόσμο του Αριάνους, έναν κόσμο τον οποίο κανείς από τους συντρόφους του δεν έχει ακούσει ποτέ. Αν και βέβαια αυτό δεν είναι τόσο παράλογο, μιας και ο Jorek δεν είχε ακούσει ποτέ για κανέναν από τους κόσμους των συντρόφων του. Ουσιαστικά, λίγες στιγμές πριν μπει σε εκείνη την περίεργη τρύπα στον αέρα, δεν είχε καν σκεφτεί την πιθανότητα να υπάρχουν κι άλλοι κόσμοι πέρα από το δικό του.

    Τα διάφορα ιπτάμενα νησιά του κόσμου του ήταν η μόνη “γη” που είχε ποτέ γνωρίσει και ακόμα και αυτά ήταν δύσκολο να τα επισκεφτείς αν δεν είχες ένα δράκο να καβαλήσεις ή κάποια ιπτάμενη γαλέρα των ξωτικών. Η όλη κουβέντα για πύλες και πολλούς κόσμους όπου ζουν δεκάδες – εκατοντάδες ίσως – φυλές ήταν αδιανόητη.

    Παρόλα αυτά όμως είναι λογικός άνθρωπος και, αν δει κάτι με τα μάτια του θα το δεχτεί. Εκτός και αν έχει σχέση με ξωτικά, οπότε θα χρησιμοποιήσει καθαρά το συναίσθημα. Το μίσος δηλαδή το οποίο τρέφει για αυτή τη φυλή με τα σχιστά μάτια και τα μυτερά αυτιά και το οποίο δεν παραλείπει να δείχνει σε κάθε ευκαιρία. Ό,τι κι αν το έχει προκαλέσει είναι σίγουρο πως θα χρειαστεί να καταβληθεί τερατώδης προσπάθεια για να κατασιγάσει. Αξιοσημείωτη είναι φυσικά και η μανία του με το ξύλο και, κυρίως, με το νερό. Κάνει σαν να είναι τα πλέον πολύτιμα υλικά στον κόσμο και ίσως να είναι…στον δικό του κόσμο.

    Όσοι τον κοιτάνε, βλέπουν έναν άνθρωπο νέο, το πρόσωπο και το βλέμμα του οποίου έχουν σκληραγωγηθεί από κακουχίες. Αυστηρό το βλέμμα του, συμφωνεί απόλυτα με το, θα έλεγε κανείς, ξεραμένο από τον άνεμο πρόσωπό του. Τα μαλλιά του κοντά και μαύρα, είναι ασύμμετρα κομμένα (πιθανότερα με μαχαίρι) φανερώνοντας κι αυτά κάποιον που δεν έχει μεγαλώσει σε σαλόνια με υπηρέτες και κομμωτές να τον καλλωπίζουν.
    Δεν είναι ψηλότερος από ένα μέτρο και εβδομήντα εκατοστά (σύμφωνα με το σύστημα μέτρησης ενός κόσμου που καλείται “Γη”) και φοράει απλά μια ταλαιπωρημένη δερμάτινη πανοπλία κάτω από ένα εξίσου ταλαιπωρημένο μάλλινο πανωφόρι. Το ντύσιμό του συμπληρώνουν ένα δερμάτινο παντελόνι και ένα ζευγάρι μαύρες μπότες, με όμορφο ράψιμο. Όλα αυτά πάντως δεν κρύβουν τη γυμνασμένη πλάτη και τα γραμωμένα μπράτσα και πόδια του. Στη ζώνη του βρίσκεται ένα μακρύ και λεπτό θηκάρι, το οποίο φιλοξενεί ένα εξίσου μακρύ και λεπτό ξίφος με περίτεχνη λαβή, την οποία κοσμεί ένας γαλάζιος κρύσταλλος.

    Όταν περπατάει δε φαίνεται τόσο, αλλά, σε περιστάσεις που απαιτούν δεξιότητα και ευλυγισία, οι κινήσεις του φανερώνουν αυτό ακριβώς. Πολύ ικανός στα “ακροβατικά” μπορεί να τα χρησιμοποιήσει για να αποκτήσει πλεονέκτημα σε κάποια μάχη, αλλά και αθόρυβος όποτε χρειάζεται να μείνει εκτός οπτικού πεδίου.

    Σε γενικές γραμμές, ο Jorek δε μιλάει πολύ για τον εαυτό του, αν όμως τον παρατηρήσει κάποιος προσεκτικά, θα δει ότι αυτά που προσπαθεί να κρύψει είναι στην ουσία γραμμένα στο στήθος του.

  3. Ο μοναχός από τη Σμαραγδένια Αυτοκρατορία που ονομάζεται Άσακο Άιζεν ίσως κρύβει αρκετά.Αν και δε μιλά συχνά παρατηρεί πολλά γύρω του και συλλογίζεται ακόμα περισσότερα. Κάποτε μάλιστα καταγράφει γεγονότα και σκέψεις με τη γραφίδα του, δικαιολογώντας την καταγωγή του από μια οικογένεια με σύμβολο αυτήν, τους Άσακο, συχνά αντιζήλους των πανίσχυρων μάγων Ισάβα, που κυβερνούν την Πατριά του Φοίνικα.

    Μέλος ενός μυστικοπαθούς τάγματος μελετητών με ιδιαίτερη σχέση με τα στοιχειακά Kάμι και κύρια ενασχόληση το διαλογισμό και την αντιγραφή σπουδαίων κειμένων/αρχείων, ο Άιζεν είναι πρώτα απ’ όλα άνθρωπος της ειρήνης, αν και δε θα διστάσει να χρησιμοποιήσει θανάσιμη βία ενάντια σε πλάσματα που θεωρεί ότι το αξίζουν, όπως δαίμονες και άνοα τέρατα.

    Αν και δεν έχει πατήσει τα τριάντα, το μελαψό του πρόσωπο, φαγωμένο από τον ήλιο και τη βροχή σαν κάποιο από τα παλιότερα αγαλματίδια του σοφού Σινσέι, καθώς και οι άσπρες τούφες στην άκρη των μαλλιών του, δείχνουν ότι ο χρόνος και οι εμπειρίες που αυτός φέρνει έχουν χαράξει ανεξίτηλα σημάδια πάνω στη μορφή του.

    Τα έξυπνα καστανά μάτια του είναι γεμάτα κατανόηση για τα περισσότερα ζωντανά όντα, ίσως στα όρια της συμπόνιας για κάποια σκληρή μοίρα που τα περιμένει , γνωστή μόνο σε αυτόν.

    Τα γένια και τα σχετικά μακριά μαλλιά του δείχνουν ότι η ζωή στο δρόμο τον έχει απορροφήσει περισσότερο από άλλους έγκλειστούς αδερφούς του, όπως και τα σημάδια στην άκρη του περίτεχνα σκαλισμένου ξύλινου ραβδιού με κεφάλι φοίνικα, κληρονομιάς από το δάσκαλό του και ίσως μοναδικής ένδειξης πλούτου επάνω του.

    Τα ρούχα του αποτελούνται από ένα απλό λευκό κιμονό, ένα κόκκινο πολυκαιρισμένο παλτό με το θυρεό της οικογένειάς του επάνω, ένα πλατύγυρο ψάθινο καπέλο, μια περισκελίδα και δύο σανδάλια.

    Παράξενες φωνές φαίνεται να στοιχειώνουν τον ύπνο του μοναχού καμιά φορά, φωνές που δεν προέρχονται από ανθρώπινους κόσμους ή στόματα. Αυτή η εξώκοσμη αύρα περιβάλλει καμιά φορά και τον ίδιο τον Άιζεν , όταν εκτελεί παράδοξα για έναν άνθρωπο με την ηλικία και τον εξοπλισμό του αθλητικά επιτεύγματα εντός ή εκτός μάχης, ή όταν φαίνεται να ανακαλεί απόκρυφες γνώσεις από το παρελθόν του.

    Από αυτή την άποψη ίσως είναι σχετικά προετοιμασμένος για τον τόσο ξένο προς το δικό του υπερκόσμο που αποτελεί η πλειάδα των Πεδίων και ειδικότερα το παράδοξο Ημι-Πεδίο στο οποίο βρέθηκαν.

    Στη μάχη τον διακρίνει μια αδιαφορία για υλικές πανοπλίες, αφού αρκείται σε μια επίκληση στο Κενό μέσω “Της Αξιοσύνης του Νόθου, της Πονηρίας του Άκμονος, της Τιμής του Ξίφους και της Ισχύος του Λύκου” (όπως μπορούν να διακρίνουν όσοι βρίσκονται κοντά του για αρκετό καιρό) , ώστε να σχηματίσει γύρω του αόρατο φράγμα προστασίας από τα εχθρικά πλήγματα. Παρόμοιες προτιμήσεις έχει και στα όπλα, αφού προτιμά ένα απλό ραβδί που αφοπλίζει από ένα παραδοσιακό ξίφος ή ναγκινάτα που τεμαχίζει.

    Πέραν της επιθυμίας του για αποφυγή διαμαχών όποτε είναι δυνατόν, τον χαρακτηρίζει μια φανερή αδιαφορία για συσσώρρευση αντικειμένων αξίας και προτίμηση στην διαοχέτευσή τους σε περισσότερο άτυχους από αυτόν.

  4. Pirius (Πίριους)

    Λίγα είναι γνωστά για αυτον τον δύσπιστο και καχύποπτο μάγο, που φαίνεται να έχει γνωρίσει το πόνο στη ζωή του. Οι λίγοι που τον ξέρουν καλά, και οι ακόμα λιγότεροι φίλοι του, γνωρίζουν οτι κατάγεται απο τη διαβόητη Sigil, το κέντρο του multiverse. Ο πατέρας του είναι ενας βιβλιοδέτης, που παλευει να τα βγαλει πέρα, ενω μητέρα δε γνώρισε ποτε, και ξέρει ελάχιστα πράγματα γι’αυτή. Μεγάλωσε στις φτωχογειτονιές της Sigil, και έμαθε να στηριζεται στις δικές του δυνάμεις. Το όνομα του το πήρε οταν πρωτοχρησιμοποίησε τις μαγικες του δυνάμεις για να κάψει τα μέλη μιας εχθρικής συμμορίας. Δεν έχει στενές σχέσεις με έλλους, ούτε ψευδαισθήσεις σχετικά με τη σημασία του στην ευρύτερη σκηνή του κόσμου. Για τον ίδιο, το μόνο που μετράει είναι να είναι ζωντανος στο τέλος της μέρας. Η κυνικότητα του και η έλλειψη υψηλών στόχων και ιδανικών, παρ’ότι αγανακτεί πολλούς γύρω του, του εχει επιτρέψει να επιβιώσει όλα αυτά τα χρόνια.

    Εξωτερικά, δεν έχει κανένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό, σχεδόν τίποτα που να μαρτυρά τη μερικώς ουράνια καταγωγηή του. Μετρίου αναστηματος, με σκούρα μαλλιά και δέρμα, περνά απαρατήρητος στο δρόμο. Πρέπει κάποιος να κοιτάξει αρκετά έντονα για να διακρίνει τη χρυσή λάμψη στα μάτια του, τη μοναδική ένδειξη οτι δεν είναι ένας απλός άνθρωπος. Κινείται με εναν ιδιαίτερο τρόπο, σαν απο κάλυψη σε κάλυψη, ανιχνεύοντας συνεχώς για εχθρούς σε κάθε σκιά. Δε φορά κάτι που να υποδηλώνει την ιδιότητα του ως μάγο, αλλά απλά και ταλαιπωρημένα ρούχα, κάτω απο μια κάπα. Κάποιος μπορεί ευκολα να δει οτι είναι πολλυ γυμνασμένος και νευρώδης, κατι ασυνήθιστο για μαγο, και που υποδηλώνει τη δύσκολη ζωή του.

    Ο Pirius δεν εμπιστεύεται εύκολα κανέναν. Ειναι καχύποπτος και κυνικός, σα να μη πιστεύει πια οτι οι μεγάλες ιδεολογίες και τα βαριά λόγια αξίζουν κατι στο πραγματικό κόσμο. Γελάει μεσα του με οσους πιστεύουν οτι με τους ηρωισμούς θα καταφερουν να αλλάξουν κάτι στο κόσμο. Γενικα, ειναι πολύ καλος στο να δημιουργεί εχθρούς, αλλα και στο να τους κρατάει σε μια σεβαστή απόσταση χάρη στις μαγικές του γνώσεις. Παρ’όλα αυτά, δεν ειναι ενας ψυχρός ουδέτερος παρατηρητής: Όποτε διαλέγει πλευρά σε μια αντιπαράθεση, προσπαθεί να διαλεξει το δρομο που θεωρεί τον καλύτερο, τοσο για τον εαυτό του, οσο και, αρκετές φορές, για τους άλλους. Ίσως προσπαθεί, υποσυνείδητα και χωρις να το παραδέχεται ουτε ο ίδιος στον εαυτό του, να κάνει το κόσμο ένα καλύτερο μέρος για όλους. Κινείται απο ενα κώδικα τιμης που ειναι εξ’όλοκληρου δικός του, και λογοδοτεί μόνο στον εαυτό του και σε κανέναν άλλον

  5. Echion D’anniar

    Αυτό είναι το όνομα του κυριολεκτικά γιγάντιου πολεμιστή, που κατάγεται από την μακρινή ήπειρο Τermana του ξεχασμένου κόσμου της Scarn. Η ίδια η καταγωγή της φυλής του μαρτυρά πολλά για τον ταλανισμένο πολεμιστή καθώς υποδεικνύει την ζωή ενός σκλάβου από τη στιγμή της γέννησής του. Δημιουργημένος απο μυστικιστικές δυνάμεις, με εκπληκτική δύναμη για να ανταποκρίνεται στις εργασίες καλύτερα, δεν έχει νιώσει άλλο συναίσθημα παρά εκείνο του φόβου και της αγωνίας για την ίδια του τη ζωή.

    Όπως και όλοι της φυλής του, ο Echion είναι πρόθυμος για συνεργασία, ανήσυχος και ιδιαίτερα καλοσυνάτος, χωρίς ωστόσο να διστάζει να ΄΄βάζει στην θέση τους΄΄, με την γεμάτη λεπίδες αλυσίδα του, όλους εκείνους που τον προκαλούν. Όντας σκλάβος σχεδόν όλη του την ζωή, θεωρεί την ελευθερία το ύψιστο αγαθό και με περισσή χαρά κάνει όσους πιστεύουν το αντίθετο να αλλάξουν γνώμη είτε με τον εύκολο είτε με τον δύσκολο τρόπο. Ως φυσικό ακόλουθο η θεά του, η στοργική Tanil πρεσβεύει τις ίδιες αρχές και γι’ αυτό την τιμά με όποιον τρόπο μπορεί.

    Είναι εύκολο να τον ξεχωρίσει κανείς από τους υπόλοιπους καθώς το σώμα του έχει σχεδόν τις διπλάσιες διαστάσεις από εκείνες των ανθρώπων. Επίσης είναι, υπερβολικά θα έλεγε κανείς, μυώδεις ενώ η σημαδεμένη πλάτη του φέρει τα ενθύμια της ζωής του ως σκλάβος. Τα κόκκινα μαλλιά του είναι συνήθως δεμένα πίσω και το γένι του είναι πάντα φροντισμένο. Αν και σχετικά νέος για τα δεδομένα της φυλής του, έχει ζήσει αρκετούς χειμώνες για τα ανθρώπινα σταθμά.

    Όταν συμμετέχει στη μάχη χρησιμοποιεί ως όπλο του μια τεράστια αλυσίδα γεμάτη λεπίδες με την οποία μπορεί, όντας δεινός χειριστής της, να φέρει σημαντικά πλήγματα στους αντιπάλους του.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: